به نام خدای خوبی و مهربون

سلام به دوستان عزیز و مهربون

امیدوارم سرشار از عزت نفس و آرامش و موفقیت باشید.

داداش محمد رضا هستم

تو این مطلب میخوام حسابی درباره انرژی خوب و مثبتی که تو ترک گناه وجود داره

و اتفاق های خوبی که برات تو این روزا می افتده بگم.

بهترین اتفاق بنظرتون چیه؟♥‿♥

این اتفاق خیلی محشره میگم خیلی خوبه اینکه عاشق خدا و 14 معصوم میشی

اصلا هر روز میری یک جا خلوت فقط خودت و خدا

با خدا حرف میزنی با امام زمان درد و دل میکنی دعا میکنی

انقدر این ایمان آدم رو قوی میکنه

من میگم از همین الان هر کاری که واسه خدا میکنی از ته ته قلبت باشه

انقدر خوب و عالی

حسابی تقویت میکنه

مثلا نماز میخونی از ته قلب بخون و لبخند بزن آرامش داشته باش

سر قرآن خوندن لذت ببر و بعد به آسمون نگاه کن با خدا حرف بزن.

بعد که میگذره میبینی خودت ناخداگاه عاشق خودت هم شدی

انقدر خودت رو دوست داری

این خیلی خوبه به شرطی که

همیشه تو پست های قبل هم گفتم دو قدم اراده و توکل

که انقدر آدم رو پرورش میده میبره پیش خدا خیلی عالیه

امیدوارم مثل همیشه

موفق به ترک گناه بشید

دوستان حتما حتما میخوام

اگه تجربه دارید و دلنوشته های پاک خوب خودتون رو برام بفرستید

خیلی خوشحال میشم و انگیزه میگیرم کمکتون کنم

حرف هایی که گفتم یادتون نره دوستان گل و عزیز

موفق و پاینده باشید

یا علی مدد

خدانگه دار