❤ به نام خدای خوبی

سلام

داداش محمد رضا هستم

امیدوارم شاد و پر انرژی باشید

یک چند وقته دارم به روز های سخت توبه فکر می کنم

میدونید یک حس لذت و آرامش و عشق به خدا پیدا

می کنید بعد از توبه کردن

اینو خدایی فقط اون هایی که از روی عشق و از ته ته دل پاکشون توبه

کردن میفهمند

ولی دوستان عزیزم برای توبه بیاد درونت پر عشق و علاقه و انرژی باشه

باید هر روز به خودت بگی میتونم با خدای خودت حرف بزنی بگی خدا عاشقتم

ولی قبل از اینکه به این روز های خوب برسی باید مراحل سخت رو بگذرونی

خیلی مراحل پیچیده ای و تو این مراحل کلی امتحان میشی

همیشه اول قدم سخترین قدم هست

و بعد خیلی راحت میشه

اصلا بزار بگم جای نا امیدی نداره

هر روز حالت از روز قبل بهتر میشه

اگه هم توبه شکستی تا زمان نگذشته سریع توبه کن

و از توبه شکستن درس بگیر و با امید به خدای مهربون برو تو دل این روزا

این قدم اول تقریبا که خیلی برای من سخت بود ده روز بود

ولی این ده روز مثل ده سال گذشت خیلی سخت بود ولی بعد خیلی آرامش گرفتم

دوست عزیز حتما باید به خودت بگی من برای روز های سخت ساخته شدم

به قول یکی از دوست های خوب و گلم:مرد روز های سخت باش

یک کاری باید بکنی که این روز های سخت از تو بترسه

نا تو از این روز ها بترسی

اگه من اسم سختی و رنج رو میارم نا امید نشید

 خدایی آخر این روز های سخت همش پر امید پر آرامش و عشق به خداست

اصلا فواید این توبه دوتاست

همه در این دنیا سرافرازی هم در آخرت

و این لذت و آرامش این دنیا تا آخر عمر باهاته و موندگار

اگه پست های قبل منو خونده باشی

حتما به دو قدم توکل و اراده برخوردی

پس یادت نره همیشه حرف های خوب رو تو ذهنت تکرار کن

یا بخون که ناخداگاه حفظ میشی

این گناه نا امیدی از رحمت خدا بدترین گناه هست

ولی خیلی ساده ترکش کن

اگه این نا امیدی از زندگی ات حذف بشه

خیلی خیلی توبه آسون میشه

پس همیشه

سرشار از خنده و انرژی به خدای مهربون توکل کن

امیدوارم از ته ته قلبم که موفق باشید

نظر یادتون نره عزیزان

یا علی مدد 

باتشکر