به نام خدای خیلی مهربون

سلام به همه شما دوستان با اراده و پر از انرژی

امروز میخواهم درباره ترک گناه و روشنایی دل حرف بزنم

وقتی که بخاطر خدای مهربون از هر نوع گناهی دست کشی میکنیم

تا چند روز احساس می کنیم درون ما خالیه خالیه

در واقع احساس تنهایی می کنیم

ولی این یک امتحان از طرف خدا هست

وقتی که در این موقع زمین نخوری و ادامه بدی

:) خدا خیلی زود تو رو پر از آرامش و لذت از زندگی و....

کلی فکر های بهتر و تندرستی میرسی

پس اگه دچار این حس شدید

ادامه بدید و زمین نخورد

به خدا توکل کنید.

گناه مثل زهر شیرین می مونه

وقتی انجام میدی اول شیرینه

ولی بعدش بدبختی و افسردگی و پشیمونیه

یک لحظه غفلت برابره با چند هفته پشیمونی

همیشه خودت رو دوست داشته باش

به خودت احترام بذار

تا به خودت بگی من با گناه آرامش خودم و ارتباط با خدای خوبم رو بهم نمی ریزم

دوستان عزیز و مهربون سعی میکنم که تو مطلب ها متوسط بنویسم نه خیلی کن نه خیلی زیاد

که تو ذهن جا بشه و مفید باشه:)

دوستان اگه تجربه دارید و  حرفی و دلنوشته خوب و پاکت را میخوای بنویسی تو قسمت نظرات بگو

ممنونم از کسایی که به این سایت سر زده اند

شمایی که به این سایت سر زدی شک نکن کار خدای مهربونه :)

همیشه امیدی هست

پس از رحمت خدا نا امید نشوید

خوب مثل همیشه دو قدم توکل و اراده رو فراموش نکنید

که خیلی کمک می کنه

و اصلی ترین روش ترک گناهه

امیدوارم همیشه شاد و خندان و پر از انرژی مثبت باشید

امیدوارم سرشار از انرژی و موفیت باشید 

به آرامش و لذت از زندگی و پاکی برسید.

خیلی دوست دارم بهتون کمک کنم و مشتاقم ◕‿-

منتظر نظر و دلنوشته های پاکتون هستم.

یا علی مدد

خدانگه دار